مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-07سياسي

کارگاه های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان برگزار می شود


مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان خبر داد.

- کاشان - مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان از برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان خبر داد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و سیاست های فرهنگسرای المهدی(عج) اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برای بانوان است، اظهار داشت: با توجه به حضور فعالانه بانوان در تقویت اقتصاد خانواده برگزاری دوره های آموزشی لازم برای ایشان ضروری است.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی در فرهنگسرای المهدی(عج) برای توسعه مشاغل خانگی بانوان منطقه راوند در این فرهنگسرا خبر داد و ابراز داشت: این دوره کلاس ها در پنج حوزه غذایی، کشاورزی، هنری، صنایع دستی و همچنین بافندگی و خیاطی برگزار می شود.

فرامین رهبر معظم انقلاب در افزایش تولید و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در افزایش تولید و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه های رهنمودهای رهبری حضور و مشارکت فعالانه بانوان در عرصه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان برگزار می شود

کارگاه های آموزشی برای توسعه مشاغل خانگی بانوان برگزار می شود