مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-08سياسي

همراهی نکردن برخی مسئولان استان در طرح جامع پارک یزد


رییس پارک علم و فناوری استان یزد مهمترین مشکل کنونی پارک یزد را کمبود شدید زیرساخت ها و فضای فیزیکی جهت استقرار شرکت های نوآور و دانش بنیان عنوان کرد و از همراهی نکردن بخش هایی از مدیریت استان در مورد اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری استان یزد مهمترین مشکل کنونی پارک یزد را کمبود شدید زیرساخت ها و فضای فیزیکی جهت استقرار شرکت های نوآور و دانش بنیان عنوان کرد و از همراهی نکردن بخش هایی از مدیریت استان در مورد اجرای طرح جامع پارک علم و فناوری یزد خبر داد.

محمد مهدی لطفی امروز در دومین روز از هفته پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران سه هدف اصلی را برای گدامیداشت سالانه هفته پژوهش شامل ترویج پژوهش، تحسین پژوهش و تعمیق پژوهش برشمرد و گفت: تعمیق پژوهش به عنوان مهمترین برنامه در این هفته با هدف به هم رساندن عرضه و تقاضا حوزه فناوری با عرضه دستاوردهای پژوهشی و برپایی فن بازارها دنبال می شود تا از طریق اتصال نتایج تحقیقات پژوهشگران به نیازهای جامعه، به شکوفایی و پیشرفت اقتصاد کشور کمک شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در این رابطه از 19 تا 21 آذرماه به منظور عرضه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان توسط پارک علم و فناوری استان و با مشارکت دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی، صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نکردن برخی مسئولان استان در طرح جامع پارک یزد

همراهی نکردن برخی مسئولان استان در طرح جامع پارک یزد