مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 06:372019-12-09سياسي

تیغ کشی آفتاب روی کارگزاران / شما نگذاشتید عارف رییس شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر سرخوردگی غریبی ناشی از بی عملکردی دولت اعتدال و لیست امید به حامیان آن ها تزریق شده است؛ - تیغ کشی آفتاب روی کارگزاران / شما نگذاشتید عارف رییس شود! در جدیدترین ورژن، تیم رسانه ای حزب ثروتمند کارگزاران با تیم رسانه ای عارف به جان هم افتاده اند؛ ماجرا از یادداشت تند همراه عصبانیت قوچانی در حمله به عارف و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی ماه های اخیر سرخوردگی غریبی ناشی از بی عملکردی دولت اعتدال و لیست امید به حامیان آن ها تزریق شده است؛ چنانچه بسیاری از اعضای اصلی لیست امید دیگر در انتخابات ثبت نام نکردند و هر روز آیه یاس از گوشه گوشه اقلیم اصلاحات به گوش می رسد.

در جدیدترین ورژن، تیم رسانه ای حزب ثروتمند کارگزاران با تیم رسانه ای عارف به جان هم افتاده اند؛ ماجرا از یادداشت تند همراه عصبانیت قوچانی در حمله به عارف و شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان شروع شد؛ سردبیر روزنامه آفتاب یزد نیز امروز در پاسخ به این حمله، حمله تندتری به وی و حزب متبوعش کرد و تنها چیزی در این میان در نظر گرفته نمی شود منافع مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ کشی آفتاب روی کارگزاران / شما نگذاشتید عارف رییس شود!

تیغ کشی آفتاب روی کارگزاران / شما نگذاشتید عارف رییس شود!