مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-09فرهنگي

به روی صحنه رفتن نمایش عروسکی زشت مهربان


نمایش عروسکی زشت مهربان ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی به روی صحنه می رود.

- کارشناس مسئول هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به روی صحنه رفتن نمایش عروسکی زشت مهربان نمایش عروسکی زشت مهربان ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ کارشناس مسئول هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: نمایش عروسکی زشت مهربان ویژه کودکان و نوجوانان اصفهانی به نویسندگی خانم سجادیان و به کارگردانی خانم فاطمه لشنی به مدت 30 روز در مجتمع فرهنگی هنری کانون اصفهان به روی صحنه می رود.

مهتاب خاموشیان افزود: این نمایش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف انتقال مفاهیم تربیتی با رویکرد ایجاد فضای شاد برای کودکان به صورت تعاملی و با استفاده از تکنیک بازی تماشا گران کودک در نمایش اجرا می شود.

وی افزود: در این نمایش تعدادی از بچه هایی که از نظر ظاهری دچار مشکلات و اختلالاتی هستد به عنوان شخصیت شاپرک وارد صحنه می شوند و در جریان نمایش قرار می گیرند و به ایفای نقش می پردازند.

کارشناس مسئول هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان هدف از اجرای این نمایش را نشان دادن توانایی های منحصر به فرد این بچه ها دانست و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روی صحنه رفتن نمایش عروسکی زشت مهربان

به روی صحنه رفتن نمایش عروسکی زشت مهربان