مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-09اقتصادي

کشتی ترال سازمان تحقیقات شیلات در دریای چابهار چه اقداماتی انجام می دهد


رییس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور–چابهار گفت: از کل منطقه تحت پوشش طرح برآورد توده کف زیان، تنها کمتر از سه درصد ( 8/2 درصد) از کل منطقه توسط ترال تورکشی می شود و این موضوع نشان می دهد عملیات تورکشی به هیچ وجه اثرات تخریبی در بستر منطقه نخواهد داشت.

- سید عباس حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در مورد کشتی تحقیقاتی ترال موسوم به کشتی فردوس 1 که متعلق به موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور است، باید بگویم اساس خرید و تامین این شناور این بوده است که با آن فعالیت های تحقیقاتی مرتبط انجام بدهیم و کل آب های جنوب را چه در دریای عمان و چه در خلیج نیلگون فارس این کشتی پوشش می دهد.

رییس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور–چابهار بیان کرد: چند سالی است که آبزیان کف زی هدف تحقیقات ما قرار گرفته است، چراکه از کل صید آبزیان آبهای استان سیستان و بلوچستان نزدیک به 30 درصد آنرا کفزیان تشکیل می دهند و در مقایسه با آمار صید کل رسمی سال گذشته استان که برابر با 330 هزار تن اعلام شده است، صید کف زیان نزدیک به 100 هزار تن از کل صید بوده است.

وی گفت: قطعاً با این حجم صید که نقش بسیار مهمی در معیشت جامعه صیادی ساحل نشینان منطقه دارد لازم است ما حفاظت از این گونه ها را در دستور کار داشته باشیم تا ببینیم چه اتفاقی برای آنها در سالهای آتی رخ می دهد و یا میزان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی ترال سازمان تحقیقات شیلات در دریای چابهار چه اقداماتی انجام می دهد

کشتی ترال سازمان تحقیقات شیلات در دریای چابهار چه اقداماتی انجام می دهد