مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:102019-12-09سياسي

10میلیارد تومان اعتباربرای توان افزایی بانوان روستایی اختصاص یافت


معاون زنان و خانواده رییس جمهور گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای توان افزایی بانوان روستایی گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه ابتکار عصر امروز دوشنبه در نشست شورای مشورتی بانوان خوزستان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و فرصت های موجود در استان خوزستان، باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری های خوب زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر مردم و اقشار مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مبتنی بر تعالیم اسلامی و متکی بر رأی مردم است، افزود: برای جدا کردن خواست و رأی مردم خیلی تلاش می شد و به امام می گفتند نیازی به رأی، رفراندوم و حضور بانوان نیست اما، امام به عنوان رهبر و خصوصاً فقیه جامع الشرایط بر حضور بانوان تأکید داشتند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، با بیان اینکه مقبولیت و پایگاه مردمی جمهوری اسلامی به عنوان پشتوانه کشور همچنان از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید است، تصریح کرد: طبق گفته رییس جمهور هم دولت موفق به اجرای بسیاری از برنامه های توسعه ای کشور شده و در این بین به دستاوردهای دولت در خوزستان خصوصاً در حوزه کشاورزی و تأثیر آن بر بهبود زندگی مردم اشاره کرد.

ابتکار عنوان کرد: تنش های ایجاد شده برای اصلاح سهمیه سوخت همه را ناراحت کرد و همه دلشان می خواهد که ایران یکپارچه و همدل باشد، در رفتار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10میلیارد تومان اعتباربرای توان افزایی بانوان روستایی اختصاص یافت

10میلیارد تومان اعتباربرای توان افزایی بانوان روستایی اختصاص یافت