مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-09دانش

1200 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از هزار و 200 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است که در طول سال خدمات تحصیلی و شهریه ای از این نهاد دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر دوشنبه در نشست شورای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: فقر یک پدیده اجتماعی است و کمیته امداد در تولید فقر نقشی ندارد، ولی وظیفه حمایت از فقرا را در همه زمینه ها دارد.

سه هزار مسکن مددجویی در بوشهر ساخته می شود وی تصریح کرد: بیش از سه هزار واحد مسکن با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف در دست ساخت است که بخشی از آن تحویل شد و بخش دیگر تا پایان امسال واگذار می شود.

لطفی با بیان اینکه مسکن مناسب بیش ترین نیاز مددجویان تحت حمایت است، بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار واحد مسکن با همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف از جمله استانداری و سپاه در دست ساخت است که بخشی از آن تکمیل و تحویل شد و بخش دیگر تا پایان امسال واگذار می شود.

وی با اشاره به همکاری دیگر دستگاه ها با توجه به ظرفیت آن ها برای ساخت مسکن نیازمندان، عنوان کرد: در همین راستا تفاهم نامه ساخت پنج واحد مسکن مددجویی بین کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی در استان امضاء شد که تلاش می شود تا پایان سال به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است

1200 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر است