مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 06:572019-12-10سياسي

بررسی مشکلات کویر مرنجاب با رویکردی نو در حوزه گردشگری


مشکلات کویر مرنجاب آران و بیدگل باید با رویکردی نو در حوزه گردشگر برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس ارشد سازمان جهانی گردشگری در بازدید از کویر مرنجاب آران وبیدگل جاذبه های طبیعی این منطقه را شگفت انگیز و خیره کننده دانست و گفت: مشکلات این منطقه گردشگری باید مرحله به مرحله برطرف شود تا با گذشت زمان جایگاه خود را به دست آورد.

مارچلو نوتریانی افزود: فعالان، صاحب نظران و مدیران حوزه گردشگری بافراهم کردن زیرساخت های لازم در منطقه مرنجاب هم فکری و ایده پردازی کنند تا این کویر زیبا به جایگاه واقعی خود در گردشگری جهان برسد.

وی ورود جامعه محلی به گردشگری این منطقه کویری را موجب تقویت این صنعت در کویر بیان کردو گفت: زباله ها و سایر مواد غیرقابل بازیافت در منطقه مرنجاب باید مدیریت شود تا چهره این منطقه را زشت نکند.

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران وبیدگل یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

مرنجاب با برخورداری از ظرفیت فعالیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری، اسکی روی شن و ماسه سالانه میزبان ده ها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کویر مرنجاب با رویکردی نو در حوزه گردشگری

بررسی مشکلات کویر مرنجاب با رویکردی نو در حوزه گردشگری