مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-10سياسي

دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه


در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه سید محمد صاحب کار خراسانی رییس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان تاکید کرد که کشور ما دارای بنیه علمی و نیروی انسانی قوی است و توجه به حوزه فناوری و توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند تحولی بزرگ در ابعاد اقتصادی کشور ایجاد کند.

وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان در سنگر مبارزه با تحریم ها قرار دارد، صنعت و کشاورزی امروز به صورت سنتی در داخل کشور اداره می شوند و تزریق نوآوری در آنها به بهره وری و افزایش رقابت پذیری این بخش ها می افزاید.

اعتقاد دولت به شرکت های دانش بنیان بسیار کم است همچنین اسفندیار اختیاری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت های دان بنیان بخصوص در زمان تحریم گفت: اعتقاد دولت به شرکت های دانش بنیان بسیار کم است مجلس نیز باید با قوانین مصوب از این شرکت ها حمایت کند.

وی گفت: بیش از دو دهه است که در ایران درباره شرکت های دانش بنیان کار شده در ابتدا آنها در پارک های علم و فناوری مستقر بودند و تنها ماده قانونی مربوط به فعالیتشان ماده 47 برنامه چهارم توسعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه

دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت های دانش بنیان و نوآورانه