مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-10اقتصادي

گازسوز کردن یک میلیون و 400 هزار خودروی عمومی


بعد از مصوبه شورای اقتصاد که تا سقف 6 هزار و 500 میلیارد تومان برای تبدیل خودرو های عمومی به خودرو های دو گانه سوز هزینه کند تا یکسال آینده این تعداد خودرو گازسوز خواهد شد.

- علیرضا صادق آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با شرکت ایران خودرو با هدف توسعه ناوگان دوگانه سوز گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار بر این شده است وزارت نفت تفاوت قیمت خودرو های تک سوز به دوگانه سوز را پرداخت کند.

وی افزود: بر همین اساس امروز با شرکت ایران خودرو تفاهم نامه ای امضا شد تا در ازای تولید خودرو های دوگانه سوز این تفاوت را که از 330 تا 440 دلار خواهد بود، وزارت نفت پرداخت کند.

معاون وزیر نفت در توضیح بیشتر این تفاهم نامه افزود: اجرای این تفاهم نامه به این شکل است که یک بانک به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی وام می دهد، ما نیز بازپرداخت اصل و فرع آن را متعهد می شویم در ادامه شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به کارخانه های خودروسازی و کارگاه های تبدیل هزینه گازسوز کردن خودرو ها را از این محل پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب هزینه گازسوز کردن خودرو ها برای مصرف کننده نهایی کمک بلاعوض خواهد بود، افزود: ما نیز از محل صادرات بنزین صرفه جویی شده این هزینه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازسوز کردن یک میلیون و 400 هزار خودروی عمومی

گازسوز کردن یک میلیون و 400 هزار خودروی عمومی