مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-11اقتصادي

انتقال آب خزر به سمنان توجیه فنی و اقتصادی ندارد


در نشست تخصصی انتقال آب خزر به سمنان تأکید شد که درخصوص این پروژه و ابعاد اجرای آن شفاف سازی نشده و بر اساس اطلاعات موجود این طرح توجیه فنی و اقتصادی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر چهارشنبه در راستای برگزاری برنامه های هفته پژوهش در گلستان، نشست تخصصی انتقال آب خزر به سمنان؛ فرصت یا تهدید به همت گروه محیط زیست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

هرچند در این نشست از مدیران و کارشناسان اداره کل محیط زیست و منابع طبیعی هم برای حضور و اظهارنظر دعوت شده بود اما کارشناسان و مدیران این دو دستگاه اجرایی در جلسه حضور نیافتند و در این نشست چهارساعته مخالفان و موافقان اجرای طرح به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

ابتدا عضو هیئت علمی و کلینگ پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تأکید بر اینکه این نشست به دور از مناقشات سیاسی و با بینش تخصصی موضوع انتقال آب خزر به سمنان مورد واکاوی قرار می دهد، به مشخصات فنی اجرای طرح اشاره و اظهار کرد: محل اجرای این طرح استان های مازندران و سمنان است که اجرای سیستم آبگیریو تخلیه پساب واقع در محیط دریایی، سیستم آب شیرین کن در محیط ساحلی و خط انتقال آب در محیط خشکی از موضوعات اصلی طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب خزر به سمنان توجیه فنی و اقتصادی ندارد

انتقال آب خزر به سمنان توجیه فنی و اقتصادی ندارد