مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-12اقتصادي

شهرداری های سمنان 10 درصد بودجه خود را به فرهنگ سازی اختصاص دهند


استاندار سمنان بابیان اینکه انجام امور فرهنگی به نوعی سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود، گفت: شهرداری های استان 10 درصد بودجه خود را به فرهنگ سازی اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر صبح پنج شنبه در جلسه پیگیری مصوبات توسعه مهدی شهر به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه انجام کار فرهنگی هزینه نیست، بلکه به نوعی سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود، ابراز داشت: بر این اساس شهرداری های استان می بایست حداقل 10 درصد از کل بودجه خود را به انجام امور فرهنگی و فرهنگ سازی در سطح شهر اختصاص دهند.

وی بابیان اینکه شهرداری های استان سمنان برای ایجاد نشاط و تفریح و ورزش کودکان باید زمین های بازی محلات را سامان بخشی و تجهیز کنند، افزود: این اقدام به سلامت محور بودن جامعه، افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب ها می تواند بسیار کمک کند.

استاندار سمنان بابیان اینکه تامین آب شرب شهر شهمیرزاد از اولویت های اصلی و ضروری است که باید در دستور کار واقع شود، ابراز داشت: از آبفای شهری انتظار می رود مشکلات این حوزه را احصا و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: طی جلسه ای با مهندسان مشاور طرح جامع شهر مهدی شهر، موارد و مباحث پیرامون تعریض خیابان امام (ره) بررسی و اگر بر اساس کارشناسی های صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های سمنان 10 درصد بودجه خود را به فرهنگ سازی اختصاص دهند

شهرداری های سمنان 10 درصد بودجه خود را به فرهنگ سازی اختصاص دهند