مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-12سياسي

با ضایع شدن نماز فساد زیاد می شود


رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه با ضایع شدن نماز فساد در جامعه زیاد می شود، گفت: برای افزایش ایمان در جامعه، راه حلی جز نماز نداریم.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه با ضایع شدن نماز فساد در جامعه زیاد می شود، گفت: برای افزایش ایمان در جامعه، راه حلی جز نماز نداریم.

حجت الاسلام محسن قرائتی در بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در گرگان اظهار کرد: اکثر کسانی که به جبهه رفته بودند، اهل نماز بودند و اگر امروز هم کشور وارد جنگ شود، این اهل مسجد هستند که به جبهه ها خواهند رفت.

وی با انتقاد از مشخص نبودن بودجه ای معین برای نماز، افزود: برای همه جا پول وجود دارد به جز برای نماز! در احادیث داریم که اگر بنا است برای نماز هزینه کنید و نکردید، دو برابرش را از دست خواهیم داد.

در بخش نماز وضعیتمان نسبت به گذشته بهتر است و دولت اقدامات خوبی داشته اما باید بیشتر تلاش شود چراکه فساد در جامعه زیاد است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور به طرح تحول بنیادین آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: این طرح تا 20 سال دیگر هم در حد همان طرح باقی خواهد ماند چراکه نیاز به مرد تحول داریم.

قرائتی تصریح کرد: 3 هزار روحانی در سپاه و 400 روحانی در دیگر بخش های ستاد نیروهای مسلح وجود دارد که اگر این روحانیون در مدارس حضور یابند، بسیاری از مشکلات مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ضایع شدن نماز فساد زیاد می شود

با ضایع شدن نماز فساد زیاد می شود