مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 00:502019-12-12سياسي

پیشتازی حزب محافظه کار انگلیس در انتخابات


نظرسنجی ها در انگلیس نشان می دهد بی ثباتی های ناشی از برگزیت با این انتخابات هم به پایان نخواهد رسید - زمان رای گیری در انتخابات پارلمانی زودهنگام انگلیس که از هفت صبح دیروز در سراسر این کشور اغاز شده بود دقایقی پیش یعنی ساعت 22 به وقت محلی (یک و نیم بامداد به وقت تهران) پایان یافت و کار شمارش آرای این انتخابات آغاز شده است.

بنا بر اعلام کمیسیون برگزاری این انتخابات، شمارش آرا پس از پایان زمان رای گیری آغاز شده است و نتایج آن به تدریج اعلام خواهد شد.

رقابت اصلی میان دو حزب حاکم محافظه کار به رهبری بوریس جانسون و حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین است که در بیش از یک قرن اخیر قدرت سیاسی میانشان دست به دست شده است.

اگر چه نظرسنجی ها از پیشتازی حزب محافظه کار حکایت دارد، اما انفعال یک چهارم جمعیت 46 میلیونی واجد شرایط شرکت در انتخابات که در روز رای گیری هم تصمیم نگرفتند به نامزد کدام حزب رای دهند نظرسنجی ها را به چالش کشیده است.

بوریس جانسون به چهره محبوب ترامپ و ضد اتحادیه اروپا شهره شده و جرمی کوربین به چهره ضد جنگ، حامی مردم فلسطین و مغضوب ترامپ و رژیم صهیونیستی شناخته شده است.

زمان اعلام نتایج نهایی این انتخابات مشخص نشده است، اما این نتیجه تکلیف 650 نماینده مجلس از 650 حوزه انتخابیه را در سراسر این کشور مشخص خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی حزب محافظه کار انگلیس در انتخابات

پیشتازی حزب محافظه کار انگلیس در انتخابات