مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 23:202019-12-13فرهنگي

افتتاح پلاتو و ساختمان فرهنگی هنری شهری سقز در سال آینده


با کمک مدیرکل ارشاد استان اعتبارات احداث ساختمان از بودجه سال آینده خواهیم گذاشت و بحث ساختمان فرهنگی هنری شهرداری هم که با کمک شهردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان جمعه شب در اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کردی سقز با تسلیت درگذشت شهروندان سقزی در حادثه تالار مانگه شو، اظهار داشت: امروز شانزدهمین جشنواره در حال اتمام است فرماندار ویژه سقز افزود: قطعا زبان هنر، زبانی نافذ و گویاست، بخصوص هنر تئاتر که یک هنر تلفیقی است و می تواند گویاتر مطالبات و خواسته های جامعه را به گوش مسوولان برساند.

وی گفت: از یک طرف، هنرمندان با ریزبینی و هنرنمایی خویش مطالبات مردم را به گوش مسوولان می رساند و دولتمردان نیز مکلف هستند آزادی های مشروع و بستری را برای شکوفایی هنرمند و هنر فراهم کند.

کریمیان اذعان داشت: به واسطه این اتفاق یک هماهنگی بین هنرمند، مسوولان و جامعه بوجود می آید که از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در سال های اخیر به همت استاندار در سقز و کردستان اقدامات خاصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: مراسم نوروز که سال گذشته برگزار کردیم موجب شد که آداب و رسوم استان برای مردم سایر مناطق معرفی شود و کسانی که کمتر با فرهنگ این استان کمتر آشنا بودند به آشنای کامل رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پلاتو و ساختمان فرهنگی هنری شهری سقز در سال آینده

افتتاح پلاتو و ساختمان فرهنگی هنری شهری سقز در سال آینده