مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-14سياسي

جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی 27 آذرماه برگزار می شود.

- بیرجند- معاون طرح و برنامه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی 27 آذرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، برگزاری مسابقه اندیشه ورزی با محوریت حل مشکلات هر رده و برگزاری اردوهای علمی با اولویت سربازان نیز در هفته پژوهش برگزار می شود.

خسروی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه ها در هفته پژوهش برگزاری جشنواره دانش و پژوهش ویژه نیروهای مسلح با هدف تقدیر از نخبگان علمی و پژوهشی نیروهای مسلح خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: این برنامه در 27 آذرماه با حضور حدود 300 نفر از نخبگان علمی و پژوهشی در محل مجتمع الغدیر بیرجند برگزار می شود.

رییس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی با تأکید بر این در کنار جشنواره برپایی نمایشگاه توانمندی های نخبگان علمی نیروهای مسلح را نیز خواهیم داشت، گفت: تلاش ما بر این است که در حاشیه این جشنواره از 8 کتاب رونمایی کنیم.

خسروی با بیان اینکه ترویج فرهنگ علم و پژوهش و ایجاد انگیزه در بین نخبگان علمی نیروهای مسلح از جمله اهداف برنامه های هفته پژوهش است، اظهارکرد: در حال حاضر در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی 11 نیاز پژوهشی در موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار می شود