مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:002019-12-14بين الملل

افزایش آوارگان و مهاجران در لیبی


دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد نزدیک به 900 هزار نفر در لیبی سال آینده میلادی نیازمند دریافت کمک های بشردوستانه خواهند بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از طرابلس، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد نزدیک به 900 هزار نفر در لیبی سال آینده میلادی نیازمند دریافت کمک های بشردوستانه خواهند بود.

بنا بر اعلام دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، بالغ بر 897 هزار نفر در لیبی سال 2020 نیازمند دریافت کمک های بشردوستانه هستند و این افراد آسیب پذیرترین قشر در لیبی هستند که شدیدترین نیاز ها را دارند.

در گزارش این دفتر آمده است افراد نیازمند به دریافت کمک بشردوستانه در لیبی افرادی هستند که داخل این کشور بی خانمان شده اند، آوارگان و مهاجران و آن دسته از شهروندانی هستند که به کشورشان بازگشته یا هدف خشونت واقع شده اند.

طبق این گزارش، تامین نیاز های اساسی صد ها هزار نفر از افراد بی خانمان در لیبی از جمله آب آشامیدنی سالم، ارائه خدمات پزشکی و فراهم کردن سرپناه امن به دلیل ادامه شرایط کنونی به ویژه برای زنان و کودکان با مشکل مواجه شده است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل همچنین ارزیابی کرد 655 هزار نفر آواره و مهاجر در لیبی حضور دارند که 48 هزار نفر آن ها پناهجویان و آوارگانی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آوارگان و مهاجران در لیبی

افزایش آوارگان و مهاجران در لیبی