مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-14اقتصادي

برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز از 25 آذرماه


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در تاریخ 25 تا 29 آذرماه جاری گفت: - ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز در تاریخ 25 تا 29 آذرماه جاری گفت: شرکت ها و واحدهای اقتصادی استان کرمان توانمندی های خود را در مساحت 2000 متری نمایشگاه تبریز به نمایش خواهند گذاشت که شامل حدودا 80 غرفه خواهد بود.

امیرحسین سعید ظهر امروز 23 آذرماه در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در بخش های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و گردشگری در تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 25 تا 29 آذرماه جاری افزود: برای حضور در نمایشگاه به صورت تخصصی ورود کرده و معرفی صنایع کوچک را به خانه صنعت و معدن واگذار کردیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوبشرق با اشاره به اینکه صنایع مس، گل گهر و شرکت میدکو با شرکت های زیرمجموعه شان به صورت مستقل در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند بیان کرد: حضور شرکت های گردشگری را به کمیسیون های تخصصی واگذار کرده ایم تا در راستای اهداف استان در نمایشگاه حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز از 25 آذرماه

برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز از 25 آذرماه