مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 04:452019-12-15بين الملل

اسراییل طی ماه های آینده با دور جدید درگیری در غزه مواجه می شود


برآوردهای سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که این رژیم طی ماه های آینده با دور جدیدی از درگیری ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه قرار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برآوردهای سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که این رژیم طی ماه های آینده با دور جدیدی از درگیری ها با مقاومت فلسطین در نوار غزه قرار خواهد داشت و آتش بس طولانی مدت در این باریکه حالا حالاها دور از دسترس است.

در همین راستا، تال لیو رام تحلیلگر اسراییلی روزنامه معاریو اشاره کرد که برآوردهای امنیتی حاکی از آن است که درگیری ها و تقابل های نظامی در غزه به گونه ای با برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی رابطه ای مستقیم دارد.

رام اظهار داشت که بعید است نتانیاهو طی ماه های آینده بتواند از طریق طرف های واسطه به آتش بس با حماس دست یابد و تسهیلات اقتصادی و معیشتی بیشتری در اختیار غزه قرار دهد، به ویژه در سایه ادامه حملات موشکی و عدم پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تاکید کرد که آتش بس طولانی مدت در غزه همچنان دور از دسترس است و همچنان گروه های فلسطینی هستند که تعیین کننده اوضاع هستند، زیرا آرام سازی اوضاع و دست یابی به توافق با حماس حداقل تا 6 ماه دیگر به تعویق می افتد، زیرا فعلا باید منتظر تشکیل کاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل طی ماه های آینده با دور جدید درگیری در غزه مواجه می شود

اسراییل طی ماه های آینده با دور جدید درگیری در غزه مواجه می شود