مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-15اجتماعي

طرح مدرسه شاد در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اجرای طرح مدرسه شاد در راستای افزایش نشاط و شادابی در مدارس با نیازهای ویژه استان در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل رنجبر صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی اجرای طرح مدرسه شاد در مدارس با نیازهای ویژه استان کردستان، با تأکید بر اینکه نشاط در مدرسه می تواند زمینه ساز نشاط اجتماعی باشد، اظهار داشت: اجرای طرح مدرسه شاد به منظور شاداب سازی، ایجاد روحیه نشاط، ارتقای بهداشت روانی و جلوگیری از افسردگی در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس با نیازهای ویژه استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شاد زیستن برای دانش آموزان به اندازه تغذیه خوب، محبت کردن و حفاظت کردن از آنها اهمیت دارد، افزود: مدرسه موقعیتی فراهم می کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زندگی واقعی بعنوان فردی کارآمد و موفق ظاهر شوند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: در سند تحول بنیادین اشاره شده که محیط مدرسه باید شاداب و با نشاط باشد به همین جهت تلاش ما این است که بتوانیم بسترهای را فراهم کنیم که دانش آموزان با نیازهای ویژه بتوانند شادی و نشاط اصیل مبتنی بر ارزش های جامعه را در مدارس داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدرسه شاد در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود

طرح مدرسه شاد در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود