مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:362019-12-15اقتصادي

فضای مجازی نمی‎تواند جایگزین کتاب شود/ کتاب در سبد خانوار قرار گیرد


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فضای مجازی می‎تواند در کاهش مطالعه اثر داشته باشد اما هیچ‎گاه نمی‎تواند جایگزین کتاب شود چراکه اوراق کتاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی احمدی صبح امروز در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان اظهار کرد: یکی از شاخص‎های توسعه فرهنگی در جامعه میزان مطالعه و فرهنگ کتابخوانی است و اقتدار فرهنگی زمانی ایجاد می‎شود که رابطه منطقی بین کتاب و کتابت برقرار شود.

وی کتاب را دارای یک ارزش ذاتی برشمرد و افزود: مقوله فرهنگی با مقولات دیگر از جمله اقتصادی متفاوت است و مقوله اقتصادی را زمانی موفق می‎دانند که بین شغل و شاغل یک تعارضی وجود داشته باشد در واقع لازمه اقتصاد تعارض بین ماهیت شغل و شاغل است اما در مقوله فرهنگ بالعکس است و بین ماهیت شغل و شاغل باید تناسب وجود داشته باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: حوزه کتاب و کتابت و حوزه قلم و اندیشه در حوزه فرهنگ جای دارد و با مجموعه‎ای از انسان‎ها و مخاطبانی مواجه است که خود دارای اندیشه و درک هستند و این مهم زمانی به فعلیت می‎رسد که متغیرهایی به آن کمک کند.

احمدی با بیان اینکه کتاب انسان را از زیستن بودن به زیستن شدن متعالی می‎رساند، گفت: کتاب انسان را به درجه‎ای ارتقا می‎دهد که انسان جایگاه خود را درک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نمی‎تواند جایگزین کتاب شود/ کتاب در سبد خانوار قرار گیرد

فضای مجازی نمی‎تواند جایگزین کتاب شود/ کتاب در سبد خانوار قرار گیرد