مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-15پزشكي

هزینه های بدون بازگشت درمان اتباع سوخته/ دارو و درمان هایی که بیمه نیست


رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: بیش از 90 درصد از بیماران سوختگی، توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارند، اما بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت و با توجه به ردیف اعتباری کمک به بیماران سوختگی، - هزینه های این بیماران در مراکز درمانی از صفر تا 100 درصد، رایگان می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رضایی در نشست خبری روز ملی مردمی پیشگیری از سوختگی، ضمن بیان آنکه پیشگیری از سوختگی، نیازمند یک اقدام جمعی و همگانی بین دستگاه های مختلف، سازمان ها و مردم است، گفت: اما نقش وزارت بهداشت در این زمینه، محدود به درمان و مراقبت از بیماران است.

وی با اشاره به اینکه به بیمارستان های سوختگی همواره از سوی وزارت بهداشت کمک می شوند، ادامه داد: البته نمی توان از نقش آموزش در پیشگیری از حادثه غافل بود.

متاسفانه در هیچ یک از کتاب های درسی آموزش و پرورش و دانشگاه ها حتی سطری از آموزش های پیشگیرانه در زمینه سوختگی مشاهده نمی کنیم و هیچ یک از وزارتخانه هایی که عامل سوختگی در کشور هستند، در این زمینه کمکی نمی کنند.

رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه درمان سوختگی برای بیمارستان ها هیچ سود اقتصادی ندارد، یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی با وجود کارخانه های زیاد و جمعیت بالای تحت پوشش خود، حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های بدون بازگشت درمان اتباع سوخته/ دارو و درمان هایی که بیمه نیست

هزینه های بدون بازگشت درمان اتباع سوخته/ دارو و درمان هایی که بیمه نیست