مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-15سياسي

سنگ تمام شهردار اصفهان برای رییس کل دادگستری استان


در این دوره مدیریت شهری و به ویژه در مدتی که محمدرضا حبیبی به عنوان رییس کل دادگستری استان اصفهان منصوب شده است، هدف مشترک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت اله نوروزی پیش از ظهر امروز با حضور در صد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: نگاه رییس کل دادگستری استان اصفهان نگاهی بوده که به دنبال تأمین منافع عمومی است، ضمن حفظ حقوق اقلیت ها که منظور بخش خصوصی بوده آن چیزی که مهم است منافع عمومی باید تأمین شود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: برای تأمین منافع عمومی که دستاوردی برای همه اعضای جامعه است قطعاً تعامل بین دستگاه ها امر مسلمی است، تعامل و همکاری به ویژه با دستگاه هایی که نقش اثربخشی در جامعه داشته و می توانند کار را هموار کرده و مشکلات را از جلوی پای دستگاه های اجرایی بردارند یک امر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره شورای شهر و مدیریت شهری و به ویژه در مدتی که محمدرضا حبیبی به عنوان رییس کل دادگستری استان اصفهان منصوب شده است این هدف مشترک، اقدامات مشترک و تأمین حقوق عمومی مردم مشهود است و این روند می تواند موجب این شود که در راستای جلب رضایت گام های مؤثری برداشته شود.

نوروزی تصریح کرد: مدیریت شهری و شورای شهر می تواند راهی را برود که در راستای تأمین امنیت ملی کشور گام های مؤثری برداشته شود، امروز آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام شهردار اصفهان برای رییس کل دادگستری استان

سنگ تمام شهردار اصفهان برای رییس کل دادگستری استان