مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-15سياسي

صدای مردم هنوز شنیده نشده است


رییس کل دادگستری استان اصفهان بابیان اینکه گرچه بعد از حوادث آبان ماه، با رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند با این امید که صدای آن ها شنیده و تصمیمی گرفته شود، - ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان بابیان اینکه گرچه بعد از حوادث آبان ماه، با رهنمودهای مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند با این امید که صدای آن ها شنیده و تصمیمی گرفته شود، گفت: باید زمان بیشتری صرف گفتگو با مردم کرد و مسائل را تا حد ممکن با تعامل پیش برد.

محمدرضا حبیبی امروز -یکشنبه 24 آذر ماه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، بابیان اینکه برخی تصمیم گیری های ناپخته و بی تدبیری ها زمینه نارضایتی مردم را فراهم می کند، افزود: اتفاقاتی که اخیراً در آبان ماه افتاد، از این دست است.

گاهی مشکلات مردم جمع شده و یک موضوع بهانه ای برای بروز خشم و نارضایتی آن ها می شود، این در حالی است که در بیرون نیز دشمنان منتظرند از این نارضایتی های مردم سوءاستفاده کنند تا به اهداف شومشان برسند.

وی با تأکید بر اینکه وقتی مردم در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند، از برنامه ها تمکین کرده و مشارکت و رضایتمندی آن ها افزایش می یابد، افزود: رویکرد دستگاه قضایی استان این است که در جهت حل مشکلات مردم، نهایت همکاری را با بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مردم هنوز شنیده نشده است

صدای مردم هنوز شنیده نشده است