مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-15اقتصادي

توسعه بوم گردی رونق اقتصادی در روستاهای گلستان ایجاد کرد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: گلستان ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری داراست و توسعه بوم گردی رونق اقتصاد در روستاها ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرمحمد غراوی بعدازظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، اظهار کرد: گلستان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف گردشگری، میراثی و صنایع دستی دارد و توجه به این بخش می تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

وی افزود: زنجیره اشتغال بخش گردشگری موجب افزایش درآمد خانوارها در سطح روستا شده و می تواند رشد ناخالص داخلی استان را ارتقا دهد.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: گلستان جاذبه های طبیعی بسیاری دارد، و وجود 94 کیلومتر ساحل و جزیره آشوراده یکی از آنهاست و طرح گردشگری آشوراده با هدف توسعه فعالیت های گردشگری در این جزیره تصویب شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین فعالیت ها توسعه و ایجاد بومگردی و تسهیلاتی بود که در اختیار مردم قرار گرفت و رونق اقتصادی در روستاهای استان ایجاد کرد.

غراوی با تاکید بر اینکه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیازمند توجه بیشتر است، متذکر شد: توسعه زمانی پایدار و مورد قبول است که حقوق نسل های بعدی را محترم بشماریم و میراث فعلی را به آیندگان حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بوم گردی رونق اقتصادی در روستاهای گلستان ایجاد کرد

توسعه بوم گردی رونق اقتصادی در روستاهای گلستان ایجاد کرد