مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-15سياسي

تعامل با همه سلایق وتفکرات در دستور کار قوه قضاییه است


رییس دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه در راستای تعامل و همکاری با همه تفکر و سلایق گام بر می داریم، گفت: فصل الخطاب ما قانون است، - مردم انتظار حل مشکلات از راه قانونی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حبیبی بعدازظهر یک شنبه با حضور در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همکاری همه نهادها می تواند در خدمت رسانی به مردم تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: در این زمینه طی شش ماهی که به عنوان رییس کل در دادگستری اصفهان فعالیت دارم رضایت نسبی از تعامل مدیریت شهری با دیگر نهادها و شهروندان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نهادی برخواسته از مردم است و می تواند بهترین رابط بین مردم و نهادهای دولتی باشد، تصریح کرد: مردم به تصمیمات شورای شهر تمکین می کنند و از این رو تصمیمات این نهاد بسیار تاثیرگذار است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه در راستای تعامل و همکاری با همه تفکر و سلایق گام بر می داریم، ادامه داد: فصل الخطاب ما قانون است، مردم از ما انتظار حل مشکلات از راه قانونی را دارند و این امر را در دستور کار خود داریم.

وی با بیان اینکه تاکید دستگاه قضایی حضور همه نمایندگان قوه قضاییه در شوراها و کمیسیون های تخصصی بر اساس آنچه در قانون تعریف شده است، گفت: با حضور تاثیرگذار نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با همه سلایق وتفکرات در دستور کار قوه قضاییه است

تعامل با همه سلایق وتفکرات در دستور کار قوه قضاییه است