مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-15سياسي

تشکیل 4 پرونده قضایی برای مدیر یکی از کانالهای تلگرامی اصفهان


برای مدیر یکی از کانال های تلگرامی اصفهان که یک پرونده نیز در دادگاه مطبوعات داشته تاکنون چهار پرونده قضایی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حبیبی بعدازظهر یک شنبه با حضور در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همکاری همه نهادها می تواند در خدمت رسانی به مردم تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: در این زمینه طی شش ماهی که به عنوان رییس کل در دادگستری اصفهان فعالیت دارم رضایت نسبی از تعامل مدیریت شهری با دیگر نهادها و شهروندان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر نهادی برخواسته از مردم است و می تواند بهترین رابط بین مردم و نهادهای دولتی باشد، تصریح کرد: مردم به تصمیمات شورای شهر تمکین می کنند و از این رو تصمیمات این نهاد بسیار تاثیرگذار است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه در راستای تعامل و همکاری با همه تفکر و سلایق گام بر می داریم، ادامه داد: فصل الخطاب ما قانون است، مردم از ما انتظار حل مشکلات از راه قانونی را دارند و این امر را در دستور کار خود داریم.

وی با بیان اینکه تاکید دستگاه قضایی حضور همه نمایندگان قوه قضاییه در شوراها و کمیسیون های تخصصی بر اساس آنچه در قانون تعریف شده است، گفت: با حضور تاثیرگذار نمایندگان می توان از تشکیل بسیاری از پرونده ها جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 4 پرونده قضایی برای مدیر یکی از کانالهای تلگرامی اصفهان

تشکیل 4 پرونده قضایی برای مدیر یکی از کانالهای تلگرامی اصفهان