مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-16سياسي

لزوم تعیین تکلیف مطالبه کسبه پیاده راه اکباتان/اقدامی نشده است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر همدان گفت: مهلت یک ماهه استاندار همدان برای تعیین تکلیف مطالبه کسبه پیاده راه اکباتان پایان یافته و 5ماه نیز ازآن می گذرد اما اقدامی انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی در صحن شورای شهر همدان که با حضور دادستان همدان برگزار شد، با تأکید بر اینکه در اجرای طرح های شهری باید نارضایتی شهروندان تقلیل یابد یا به آنها توجه کرد، گفت: گاهی برخی طرح ها به ویژه پیاده راه سازی اکباتان، بدون مطالعه و نیمه کاره انجام می شود که مشکل نارضایتی اجتماعی و اقتصادی را به دنبال دارد.

حسین قراباغی افزود: این طرح شهری با اندک تغییراتی در طرح های بالادستی به انجام رسیده و بر اساس مطالبه مردمی، کسب وکار آن محل، دچار مشکل شده است.

وی با تأکید بر تعیین تکلیف مطالبه کسبه پیاده راه اکباتان، اظهار کرد: به گفته استاندار همدان مبنی بر اینکه ظرف یک ماه باید پیاده راه اکباتان تعیین تکلیف شود؛ از این وعده نیز 5 ماه می گذرد که نارضایتی بیشتری را شاهد هستیم و انتظار می رود وضعیت این مطالبه شهروندی هر چه سریعتر مشخص و تعیین تکلیف شود.

رییس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه مصوبات شورای شهر همدان در کمیته انطباق فرمانداری وجهه قانونی خواهد گرفت؛ گفت: با توجه به اینکه سالهاست دادستان همدان بنا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف مطالبه کسبه پیاده راه اکباتان/اقدامی نشده است

لزوم تعیین تکلیف مطالبه کسبه پیاده راه اکباتان/اقدامی نشده است