مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 08:562019-12-16فرهنگي

حضور بیش از 500 ناشر کتاب در گلستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از حضور بیش از 500 ناشر کتاب از سراسر کشور در «سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عادله کشمیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 500 ناشر کتاب از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان شرکت کردند.

وی در خصوص مکان برگزاری نمایشگاه بزرک کتاب در استان گلستان تصریح کرد: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در محل نمایشگاه دائمی شهرستان گرگان واقع شده است و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

* بن خرید کتاب در نمایشگاه کتاب عرضه می شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ابراز کرد: روز گذشته شاهد مراسم افتتاحیه چهارصد و دومین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور مسوولان کشوری و استانی در گلستان بودیم.

کشمیری خاطرنشان کرد: سیزدهمین جشنواره بزرگ کتاب در گلستان از تاریخ 24 الی 28 آذرماه جاری دایر خواهد بود و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از 11 صبح الی20 شب مراجعه کنند.

وی درخصوص بن تخفیف کتاب اظهار کرد: خوشبختانه بن خرید کتاب همزمان در بانکی که در نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان است در اختیار شهروندان گلستانی قرار می گیرد این بن خرید شامل 20درصد تخفیف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 500 ناشر کتاب در گلستان

حضور بیش از 500 ناشر کتاب در گلستان