مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-16اقتصادي

کاهش 9 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان این که از نظر آمار تلفات جاده ای در رتبه ششم کشوری قرار گرفته ایم، گفت: آمار فوتی های جاده ای استان در سال جاری 434 نفر است که نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان این که از نظر آمار تلفات جاده ای در رتبه ششم کشوری قرار گرفته ایم، گفت: آمار فوتی های جاده ای استان در سال جاری 434 نفر است که نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

اروجعلی علیزاده در نشست خبری به مناسبت 26 آذرماه روز حمل و نقل اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری، 13 میلیون بار و پنج میلیون مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل بار و اتوبوسی استان جابه جا شده است.

وی با اشاره به نصب 42 دستگاه دوربین ثبت تخلفات در راستای مدیریت جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای، عنوان کرد: این پروژه با پیشرفت 70 درصدی همراه بوده و 25 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است؛ پیش بینی می کنیم تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

علیزاده با بیان این که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تمام توان در کنار زلزله زدگان استان است، خاطرنشان کرد: حدود 40 دستگاه تجهیزات و ماشین آلات از یک ماه پیش، در مناطق زلزله زده استان مستقر شده و مشغول آوار برداری و بازسازی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در آذربایجان شرقی

کاهش 9 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در آذربایجان شرقی