مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-16سياسي

کمبود معلم در مدارس ابتدایی گیلان/ پیگیر حل مشکل هستیم


مدیر کل آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به کمبود معلم در مدارس ابتدایی استان، گفت: تلاش می کنیم تا این مشکل سریعا رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نادر جهان آرای ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در حوزه پژوهش اقدامات اساسی را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: در گذشته کارهای پژوهشی در مدارس کمرنگ بود و خوشبختانه امروز در حوزه پژوهشی در سطح مدارس استان اقدامات خوبی در حال انجام است.

جهان آرای با اشاره به اینکه امروز آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به فعالیت های مهارت محور در مدارس دارد، افزود: در مدارس گیلان چهار فعالیت مربوط با حوزه مهم پژوهش در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه جشنواره جابربن حیان در مدارس ابتدایی از جمله فعالیت هایی است که در این حوزه صورت می گیرد، گفت: سال گذشته 110 هزار دانش آموز گیلانی در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوره متوسطه اول فعالیت هایی همچون لیگ علمی و جشنواره نوجوانان خوارزمی در مدارس برگزار می شود، افزود: در دوره متوسطه دوم نیز جشنواره جوان خوارزمی اجرا می شود که در این جشنواره ثبت اختراعاتی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در مدارس ابتدایی گیلان/ پیگیر حل مشکل هستیم

کمبود معلم در مدارس ابتدایی گیلان/ پیگیر حل مشکل هستیم