مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 18:452019-12-16سياسي

دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست/بساط چپ و راست برچیده شده است


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست گفت: بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عظیم ابراهیم پور دوشنبه شب در یادواره سرداران و 85 شهید شهرستان دیلم اظهار داشت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و شرمنده هستیم که نتوانستیم آنگونه که باید آنها را تکریم کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون انواع امان نامه ها به نام قدرت، شهوت، ثروت، مدرک، شهرت، حقوق نجومی و اختلاس به عده ای رسید که هر کدام خود را به نوعی ذی حق دانستند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تصریح کرد: این افراد خود را برتر از دیگران دانسته و به نوعی آقازاده دیدند در حالی که آقازاده های واقعی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت هستند که جزء اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی کردند.

ابراهیم پور بیان کرد: اگر طی این 41 سال شاهد پیروزی های فراوان کشورمان در جبهه های مختلف بر علیه توطئه های جهان استکبار هستیم به دلیلی نگاه خاصی است که خداوند به حرمت خون شهدا و رزمندگان صدیق اسلام به ما ارزانی داده است.

وی ادامه داد: 52 کودتا در دوران انقلاب، ترورهای کور دهه 60، جنگ تحمیلی 36 کشور به سردستگی آمریکا توسط صدام بر علیه ما و فتنه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست/بساط چپ و راست برچیده شده است

دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست/بساط چپ و راست برچیده شده است