مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-17سياسي

وجود مدارس سمپاد به توسعه مدارس دولتی ضربه زده است


تخصصی «بررسی و نقد پدیده تنوع مدارس، در نظام آموزشی ایران» برگزار شد و نقد جدی به وجود مدارس تیزهوشان در این نشست مطرح شد.

- میزگرد علمی – تخصصی بررسی و نقد پدیده تنوع مدارس، در نظام آموزشی ایران برگزار شد و نقد جدی به وجود مدارس تیزهوشان در این نشست مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز میزگرد علمی – تخصصی بررسی و نقد پدیده تنوع مدارس، در نظام آموزشی ایران به مناسبت هفته پژوهش در سالن اجتماعات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

در این نشست علی زرافشان معاون سابق آموزش متوسطه با انتقاد از بلاتکلیفی مدارس نمونه دولتی و با بیان اینکه اصل تنوع مدارس باید پذیرفته شود، گفت: در سند تحول بنیادین به عدالت و فرصت برابری آموزش برای همگان تاکید شده است.

آموزش و پرورش باید پوشش تحصیلی را مورد توجه قرار دهد و به گونه ای باشد که برای دوره ابتدایی این پوشش باید صد در صد باشد و در مقاطع بعدی نیز باید پوشش نزدیک به صد در صد باشد.

از سوی دیگر جداسازی در مدارس استثنایی باید به سمت فراگیری باشد.

در این میان طبیعی است که گونه های دیگر مدارس وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: یک مدل از مدارس، نمونه دولتی است که خواستگاه آن استقرار عدالت آموزشی و دسترسی دانش آموزان مستعد در مناطق محروم به آموزش با کیفیت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مدارس سمپاد به توسعه مدارس دولتی ضربه زده است

وجود مدارس سمپاد به توسعه مدارس دولتی ضربه زده است