مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-17اجتماعي

اعطای جایزه موقوفه البرز به 4650 نخبه طی نیم قرن/ تجلیل از 57 دانش آموز دردوره 57


مدیر عامل بنیاد موقوفه البرز با اشاره به برگزاری جشنواره جایزه علمی کشور گفت: تاکنون این جایزه به 4650 نخبه علمی طی 50 سال اعطا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس؛ نشست خبری بنیاد موقوفه البرز با موضوع برگزاری پنجاه وهفتمین دوره جایزه علمی این بنیاد با حضور حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد موقوفه البرز در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این نشست ارشدی با اشاره به راه اندازی این بنیاد در سال 1342 توسط مرحوم حسینعلی البرز گفت: این بنیاد با هدف تجلیل از نخبگان علمی، دانشمندان، دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان راه اندازی شد و در بیش از نیم قرن فعالیت از چندین هزار نفر از نخبگان علمی کشور حمایت کرده است.

همه هزینه های بنیاد از طریق رقبات موقوفه تأمین می شود وی از فعالیت بنیاد موقوفه البرز نظر سازمان اوقاف خبر داد و گفت: این بنیاد به صورت هیئت امنایی زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت می کند که البته همه هزینه های بنیاد طبق آنچه در وقف نامه قید شده از طریق رقبات موقوفه تأمین می شود.

ارشدی مرحوم البرز را از چهره های ماندگار حوزه وقف برشمرد و گفت: مرحوم البرز ابتدا کارمند یکی از نهادها بود اما در ادامه کسب و کار آزاد را انتخاب کرد و آنچنان در کارش موفق بود که بعد از چند سال نامش به عنوان یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه موقوفه البرز به 4650 نخبه طی نیم قرن/ تجلیل از 57 دانش آموز دردوره 57

اعطای جایزه موقوفه البرز به 4650 نخبه طی نیم قرن/ تجلیل از 57 دانش آموز دردوره 57