مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 10:172019-12-17سياسي

محدودیت زمانی رفت و آمد دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به سرا ها همسان سازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به علومی یزدی، - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نامه ای خطاب به معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم خواستار همسان سازی ساعت بسته شدن درب خوابگاه دختران دانشگاه لرستان با میانگین ساعت دیگر دانشگاه های کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به علومی یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار پیگیری مسائل و مشکلات دانشجویان دانشگاه لرستان از جمله محدودیت زمانی رفت و آمد دانشجویان دختر به سرا ها شد.

در این نامه آمده است:در پی بازدید از دانشگاه لرستان مورخ بیست و نهم مهرماه 98 و دیدار و گفتگو با اعضای تشکل ها، انجمن ها، کانون ها و سایر دانشجویان، مسائل و مشکلاتی از جمله محدودیت زمانی رفت و آمد دانشجویان دختر به سرا ها مطرح شد.

طبق گزارشات واصله از سوی دانشجویان و مدارک و مستندات ارائه شده، این مسئله نیاز به اقدام عاجل مطابق با مقررات دارد که در ادامه می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت زمانی رفت و آمد دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به سرا ها همسان سازی شود

محدودیت زمانی رفت و آمد دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به سرا ها همسان سازی شود