مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-17اجتماعي

کولاک در گردنه های اسدآباد و سوباشی کبودراهنگ


با وجود فعالیت راهداران، به علت کولاک شدید تردد در گردنه های اسدآباد و سوباشی کبودراهنگ به کندی امکان پذیر است.

- مرکز همدان، فرماندار اسدآباد از آماده باش راهداری با 32 دستگاه ماشین آلات برف روب به همراه چهار گروه 32 نفره در محور 15 کیلومتری گردنه برفگیر اسدآباد خبر داد و گفت:: از شب گذشته که بارش برف در گردنه اسدآباد آغاز شده برای بازگشایی گردنه تاکنون 500 تن ماسه و نمک استفاده شده است.

فرماندار اسدآباد همچنین با قدردانی از امدادگران هلال احمر گفت:: از شب گذشته تاکنون حدود 20 تصادف و انحراف در محور گردنه اسدآباد ثبت شده که سرنشینان آن ها با کمک امدادگران هلال احمر نجات پیدا کردند.

او همچنین از فعالیت دو گروه آماده باش امدادگر در پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد خبر داد و گفت:: ظرفیت اسکان پایگاه امداد و نجات در گردنه به دو برابر افزایش یافت.

مدیر کل مدیریت بحران استان همدان هم از آماده باش 100 درصدی همه دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران خبر داد و گفت:: پیش از بارش برف همه گروه های راهداری و هلال احمر استان تجهیز و در محور های پرتردد و اصلی و به ویژه در گردنه های استان مستقر شدند.

آقای طالبی افزود: هم اکنون در بعضی از محور ها محدودیت ترافیک کامیون های سنگین و تریلر ها به برای پیشگیری از حوادث اعمال می شود، اما با این وجود هیچکدام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک در گردنه های اسدآباد و سوباشی کبودراهنگ

کولاک در گردنه های اسدآباد و سوباشی کبودراهنگ