مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 22:502019-12-17اجتماعي

زخم هایی که تا ابد گوشه قلب انسان تیر می کشد!


انسان از روزهای آغازین آفرینش خود، مزه تلخ خشونت و افراطی گری را چشیده و همواره از آن رنج برده است، خشونت می تواند یک کلام باشد یا حتی یک نگاه وقتی به تیغ کینه و طعنه آغشته شده باشد.

- ایسنا/بوشهر انسان از روزهای آغازین آفرینش خود، مزه تلخ خشونت و افراطی گری را چشیده و همواره از آن رنج برده است، خشونت می تواند یک کلام باشد یا حتی یک نگاه وقتی به تیغ کینه و طعنه آغشته شده باشد.

خشونت های پنهان و آشکار در جهان پیرامونی ما انسان ها فراوان هستند، از حق خوری های کوچک گرفته تا بی عدالتی های بزرگی که زخم آنها تا ابد جایی گوشه قلب آدم تیر می کشد.

رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: خشونت به معنای پاسخ نادرست به ناکامی ها و شکست های ناشی از زندگی است، و به دنبال احساس خشم شدید بروز پیدا می کند.

به نحوی با تخلیه آنی هیجان منفی در درون خود می خواهیم احساس راحتی کنیم، غافل از اینکه این عمل عواقب بدی به دنبال دارد و اینکه خشم به طور صحیح تخلیه نمی شود.

محمود عادلی زاده با اشاره به دلایل بروز خشونت گفت: علل زمینه ساز خشونت را به دو دسته فیزیولوژی و روانشناختی تقسیم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم هایی که تا ابد گوشه قلب انسان تیر می کشد!

زخم هایی که تا ابد گوشه قلب انسان تیر می کشد!