مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-18سياسي

پلوسی: نامه ترامپ را کامل نخواندم اما مسخره است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ نامه هشدارآمیزی را که دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور روز گذشته خطاب به وی نگاشته بود؛ - رییس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید نامه هشدارآمیز ترامپ را به طور کامل نخوانده، اما همان مقدار هم که خوانده مسخره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ نامه هشدارآمیزی را که دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور روز گذشته خطاب به وی نگاشته بود؛ داد.

وی با اذعان به اینکه نامه را به طور کامل نخوانده، اما خلاصه مطلب را می داند؛ محتوی آن را مسخره و به شدت منزجرکننده عنوان کرد.

گفتنی است مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز چهارشنبه درباره روند استیضاح ترامپ پیرامون پرونده اوکراین گیت رای گیری و رییس جمهور را به سوء استفاده از قدرت و مانع تراشی برای کنگره متهم کند.

این در حالی است که ترامپ در نامه 6 صفحه ای خطاب به پلوسی نوشت که بند های قانونی استیضاح که هفته گذشته در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، به هیچ وجه جرم، تخطی از قانون، و قانون شکنی را شامل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: نامه ترامپ را کامل نخواندم اما مسخره است

پلوسی: نامه ترامپ را کامل نخواندم اما مسخره است