مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-18ورزشي

ترجمه قرارداد ویلموتس در مجلس/ تبعات فسخ قابل اعتراض است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ترجمه شده است، گفت: منتظر ارسال قرارداد آندره استراماچونی و کارلوس کی روش هم هستیم.

- طیبه سیاوشی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شود، گفت: قرارداد به کمیسیون رسیده و کامل ترجمه شده است ولی نمی توانم درباره آن صحبت کنم.

تصمیم جمعی در کمیسیون فرهنگی این است که قرارداد استراماچونی سرمربی استقلال و کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی هم به مجلس بیاید و بعد از آن تصمیم لازم گرفته می شود.

وی درباره اینکه گفته می شود قرارداد مارک ویلموتس به نوعی ترکمنچای بسته شده است، یادآور شد: به نظرم این بحث یک مقدار کم لطفی است و به این شدت نیست.

به هر حال فدراسیون فوتبال خودش بخشی از این قرارداد را منتشر کرد که درباره تبعات فسخ بود و این بخش قابل نقد و اعتراض است.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سئوال که آیا مجلس مجددا از فدراسیون فوتبال بابت این قرارداد توضیح می خواهد؟ تاکید کرد: ممکن است بعد از بررسی هر سه قرارداد، جلسه ای با آقای تاج رییس فدراسیون و آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه قرارداد ویلموتس در مجلس/ تبعات فسخ قابل اعتراض است

ترجمه قرارداد ویلموتس در مجلس/ تبعات فسخ قابل اعتراض است