مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 06:252019-12-18اقتصادي

آغاز نصب سامانه «سپهتن» در ناوگان کامیونی/امکان رصد بار برای صاحب کالا


برنامه ریزی کرده ایم سامانه سپهتن در ناوگان حمل و نقل بار نیز نصب شود و تانکرهای سوخت رسان بابت نصب این سامانه در اولویت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در حاشیه همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جمع خبرنگاران درباره سامانه سپهتن اظهار داشت: این سامانه مراقبت و کنترل حمل و نقل عمومی را انجام می دهد که در همه اتوبوس های بین شهری نصب شده است.

وی ادامه داد: سامانه سپهتن مجهز به دوربین است که حالت و رفتار راننده را حین رانندگی ثبت می کند و تصاویر ضبط شده این دوربین ها از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه، قابل رصد است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سامانه سپهتن درواقع جایگزین سیستم تاخوگراف شده است که در گذشته راننده ها در پلیس راه ساعت می زدند، این سامانه موجب شده است پلیس بتواند به صورت برخط ناوگان را کنترل کند.

* نصب سامانه سپهتن در ناوگان کامیونی با اولویت نفت کش ها وی تصریح کرد: برنامه ریزی کرده ایم سامانه سپهتن در ناوگان حمل و نقل بار نیز نصب شود و تانکرهای سوخت رسان بابت نصب این سامانه در اولویت هستند.

* امکان رصد بار توسط صاحبان کالا در ناوگان کامیونی اسلامی اظهار داشت: آنچه که امروز مقدمات آن فراهم شده ، این است که مردم بتوانند از طریق نرم افزاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب سامانه «سپهتن» در ناوگان کامیونی/امکان رصد بار برای صاحب کالا

آغاز نصب سامانه «سپهتن» در ناوگان کامیونی/امکان رصد بار برای صاحب کالا