مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-18فرهنگي

آقای وزیر! نام «آخرین داستان» را شنیده اید؟/ مرتکب اشتباه «اکران» شدم!


اشکان رهگذر کارگردان انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» در نامه ای سرگشاده به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به وضعیت اکران این فیلم اعتراض کرد.

- اشکان رهگذر کارگردان انیمیشن سینمایی آخرین داستان در نامه ای سرگشاده به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به وضعیت اکران این فیلم اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، اشکان رهگذر کارگردان انیمیشن سینمایی آخرین داستان که این روزها روی پرده سینماهاست در نامه ای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضعیت اکران این فیلم انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: به نام خداوند جان و خرد جناب آقای سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با سلام و درود نمی دانم نام انیمیشن سینمایی آخرین داستان را شنیده اید یا نه!؟ مدیران تحت الامر شما حتماً نام این اثر را که بسیار برای کشورش افتخارآفرینی کرده است، شنیده اند.

انیمیشنی با آبرو و با استانداردهای جهانی درباره شاهنامه فردوسی، همان کتابی که سال هاست در کتابخانه های ما ایرانی ها خاک می خورد و همیشه از خودمان پرسیده ایم که چرا کسی برای این کتاب تنها کاری نمی کند! جناب وزیر! حدود 10 سال پیش من جوان بیست وسه ساله ای بودم که به واسطه دغدغه خانوادگی و ملی که داشتم، تصمیم گرفتم تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر! نام «آخرین داستان» را شنیده اید؟/ مرتکب اشتباه «اکران» شدم!

آقای وزیر! نام «آخرین داستان» را شنیده اید؟/ مرتکب اشتباه «اکران» شدم!