مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-18بين الملل

رییس جمهوری چین به ماکائو سفر کرد


رییس جمهوری چین امروز (چهارشنبه) به مناسبت بیستمین سالروز واگذاری ماکائو به پکن، سفر سه روزه ای را به این منطقه آغاز می کند؛ سفری که تدابیر امنیتی در آن هم زمان با اعتراضات در هنگ کنگ بسیار شدید است.

- رییس جمهوری چین امروز (چهارشنبه) به مناسبت بیستمین سالروز واگذاری ماکائو به پکن، سفر سه روزه ای را به این منطقه آغاز می کند؛ سفری که تدابیر امنیتی در آن هم زمان با اعتراضات در هنگ کنگ بسیار شدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتظار می رود شی جینپینگ، رییس جمهوری چین در جریان سفر به ماکائو که مستعمره سابق پرتغال بوده یک سری سیاست های حمایتی را اعلام کند.

این سفر به عنوان پاداشی برای وفاداری و ثبات ماکائو برخلاف هنگ کنگ تلقی می شود؛ هنگ کنگی که طی شش ماه اخیر درگیر اعتراضات ضد دولتی بوده است.

انتظار می رود شی در جریان این سفر برنامه هایی را برای ماکائو با هدف گسترش اقتصاد آن به یک مرکز مالی اعلام کند که شامل ایجاد یک مرکز بورس بر پایه یوآن می شود.

برنامه کامل سفر رییس جمهوری چین به ماکائو که طولانی ترین سفر رسمی وی به این منطقه است اعلام نشده اما وی روز جمعه در مراسم تحلیف هو یات-سنگ، رهبر تازه منتخب ماکائو که تحت حمایت پکن است شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری چین به ماکائو سفر کرد

رییس جمهوری چین به ماکائو سفر کرد