مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-18سياسي

زمان دسترسی معتادان به موادمخدر در کمتر از 10 دقیقه


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ارتباط با مدت زمان دسترسی معتادان به مواد مخدر، گفت: افراد مصرف کننده در مدت زمانی کمتر از 5 تا 10 دقیقه به مواد مخدر مصرفی خود دسترسی پیدا می کنند.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان اعلام کرد زمان دسترسی معتادان به موادمخدر در کمتر از 10 دقیقه ایسنا/زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ارتباط با مدت زمان دسترسی معتادان به مواد مخدر، گفت: افراد مصرف کننده در مدت زمانی کمتر از 5 تا 10 دقیقه به مواد مخدر مصرفی خود دسترسی پیدا می کنند.

فاطمه رضایی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با اینکه کدام ماده مخدر در زنجان بیشتر مورد استفاده معتادان قرار می گیرد، اظهار کرد: از میان موادمخدر اکثریت معتادان در استان به ماده مخدر تریاک و مشتقات آن اعتیاد دارند.

این مسئول در خصوص سن مصرف کنندگان ماده مخدر تریاک و مشتقات آن در استان زنجان، بیان کرد: بیشتر مصرف کنندگان مواد مخدر در استان زنجان افراد بالای 27 سال هستند که در دام آن گرفتارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، درخصوص اقدامات مقابله ای در برخورد با اعتیاد و ریشه کنی آن در استان، اظهار کرد: از جمله اقدامات مقابله ای انجام شده در سطح استان زنجان جهت برخورد با اعتیاد، می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دسترسی معتادان به موادمخدر در کمتر از 10 دقیقه

زمان دسترسی معتادان به موادمخدر در کمتر از 10 دقیقه