مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-18سياسي

بلندقامت تر از دنا/ فرمانده ای که از عناوین گریزان بود+فیلم و عکس


خبرگزاری فارس سی سخت؛ داریوش بهنیا-عباس شیرزادی- استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس یکی از استان های اول در اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل بود استانی که به نسبت جمعیت خود بیشترین اعزام ها را به جبهه ها داشت و در روزگاری که جمعیت آن از 300 هزار نفر تجاوز نمی کرد اما با این حال در اعزام نیرو رتبه  اول بود و روی سکو قرار داشت.

استانی که با کم ترین جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است و در این بین تعداد زیادی از رزمندگان استان یعنی چیزی معادل با 10 هزار نفر هم به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس یکی از این جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس کسی نیست جز مهدی صیادی جانباز50 درصدی که سال های سال است با درد و رنج ناشی از بمباران شیمیایی دشمن دست و پنجه نرم می کند و با سخت ترین و طاقت فرساترین وضعیت هنوز مثل سال های ابتدایی حضور در جبهه و جنگ با روحیه انقلابی و ولایتمداری به زندگی سخت و زجرآور ادامه می دهد بزرگترین آرزویش زیارت مولا و مقتدایش مقام معظم رهبری است.

روایت مردی سربلندتر از قله دنا در همین خصوص به سراغ برخی از مردم شهر سی سخت شهری زیبا و خفته در دامنه کوه همیشه سرافراز دنا رفتیم و از هم محلی های مهدی صیادی در خصوص وضعیت وی و همچین شخصیت این جانباز جبهه و جنگ سوالاتی پرسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندقامت تر از دنا/ فرمانده ای که از عناوین گریزان بود+فیلم و عکس

بلندقامت تر از دنا/ فرمانده ای که از عناوین گریزان بود+فیلم و عکس