مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-18اجتماعي

رشد بودجه ای برای تجهیز هنرستان های کشور


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی، حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: 40 میلیارد تومان در بودجه 98 برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش و تجهیز هنرستان های کشور مصوب شده بود و برای سال 99 نیز 47 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها مصوب شده است.

- سیدمصطفی آذرکیش، امروز چهارشنبه 27 آذر در گردهمایی 130 نفر از کارشناسان و مدیران هنرستان های اظهار کرد: در حال حاضر 100 هزار هنرستان در سطح کشور فعال هستند که در آن 545 هزار هنرجو در 21 رشته مهارتی مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: 40 میلیارد تومان در بودجه 98 برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش و تجهیز هنرستان های کشور مصوب شده بود و برای سال 99 نیز 47 میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان ها مصوب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی، حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یک چهارم از دو درصد از محل فروش گاز به تجهیز هنرستان های اختصاص پیدا کرده است، تصریح کرد: مهارت آموزی اولین قدم در کاهش بیکاری، توسعه و تقویت تولیدات داخلی است و بخش خصوصی نیز باید برای توسعه مهارت ها و ارتقای کیفیت آموزش برای مهارت آموزی مشارکت داشته باشد.

علیرضا انوری مقدم، رییس اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش خراسان جنوبی نیز گفت: در خراسان جنوبی بیش از 42 درصد دانش آموزان به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بودجه ای برای تجهیز هنرستان های کشور

رشد بودجه ای برای تجهیز هنرستان های کشور