مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-18دانش

بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، عباس زارعی هنزکی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بودجه 98هنوز کامل محقق نشده گفت: - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه بودجه 98 هنوز کامل محقق نشده است، گفت: بودجه 99 پارک با سال گذشته تفاوتی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، عباس زارعی هنزکی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بودجه 98هنوز کامل محقق نشده گفت: بودجه سال 99 پارک با سال گذشته تفاوتی نداشت و کشور در یک شرایطی است که در فضای مقاومتی به سر می بریم.

وی با بیان اینکه بودجه امسال پارک علم و فناوری با سال آینده یکی است، افزود: با توجه به شرایطی که کشور دارد ما راضی هستیم.

یک مدیر و رییس به دلیل برنامه هایی که دارد همواره از بودجه راضی نیست، اما با توجه به شرایطی که در کشور است ما راضی هستیم.

زارعی با اشاره به بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: بودجه سال گذشته این پارک برابر با سیزده و نیم میلیارد تومان بوده که در لایحه پیشنهادی این میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است؛ البته که تا کنون نزدیک به چهل درصد این بودجه محقق شده است و امیدوار هستیم که تا پایان سال این میزان به صورت کامل محقق شود، زیرا بسیاری از برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است

بودجه سال 99 پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تغییر نکرده است