مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-18سياسي

درد و دل هایی که از «دریا» بیرون آمد


چهل و چهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با موضوع بررسی چالش های گردشگری دریایی و با گلایه از کم کاری برخی دستگاه ها برگزار شد.

- چهل و چهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با موضوع بررسی چالش های گردشگری دریایی و با گلایه از کم کاری برخی دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست امروز (چهارنشبه 27 آذرماه) در ساختمان آموزشی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور دستگاه های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار شد و تنها نمایندگان نیروی انتظامی، معاونت گردشگری، بخش خصوصی گردشگری و سازمان بنادر و کشتیرانی به طرح ابهام های قانونی، چالش ها و برخی کم کاری ها و ناهماهنگی ها پرداختند.

مشخص نبودن متولیان امنیت سفرهای دریایی و ناهماهنگی دستگاه هایی مثل وزارت کشور در سامان دهی گردشگری دریایی از چالش های مورد اشاره بود که قرار شد برای رفع چنین موانعی کارگروه تخصصی تشکیل شود.

در این نشست قرار بود دستورالعمل ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 99 بررسی شود که با توجه به چالش های بسیار گردشگری دریایی، اولویت نشست به این موضوع داده شد.

گلایه از وزارت کشور ولی تیموری ـ معاون گردشگری و رییس مرکزی هماهنگی خدمات سفر ـ با ابراز این که متاسفانه از ظرفیت دریا به خوبی استفاده نشده و حتی جمعیت ساکن در آن مناطق به حدی است که انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل هایی که از «دریا» بیرون آمد

درد و دل هایی که از «دریا» بیرون آمد