مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-19سياسي

گامی تازه برای حفظ هویت و میراث گذشته/کتاب جدید حوزه هنری منتشرشد


مفهموم بند در موسیقی کردهای موکریان کتاب جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با تالیف کژوان ضیاء الدینی طی مراسمی رونمایی و وارد بازار نشر ادبیات کردی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تولید جدید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در حوزه موسیقی با عنوان مفهوم بند در موسیقی کردهای موکریان شامگاه چهارشنبه رونمایی شد.

این کتاب که به قلم کژوان ضیاء الدینی عضو هیات علمی دانشگاه کردستان نوشته شده است، موسیقی غنی کردی در بخش های از مناطق کردنشین استانهای کردستان و آذربایجان غربی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در جریان برگزاری این مراسم علاوه بر سخنرانی رییس حوزه هنری و رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان، پنل تخصصی بررسی این اثر با حضور سه تن از کارشناسان عرصه موسیقی کرد برگزار شد.

امین مرادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به فعالیت های متنوع حوزه، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان کردستان گام برداریم و به همین دلیل تلاش می شود تا از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی با اشاره به تولید محور بودن فعالیت های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: تولید کتاب و همچنین آلبوم موسیقی از جمله فعالیت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی تازه برای حفظ هویت و میراث گذشته/کتاب جدید حوزه هنری منتشرشد

گامی تازه برای حفظ هویت و میراث گذشته/کتاب جدید حوزه هنری منتشرشد