مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-19سياسي

موافقت کمیسیون امور خارجی سنای آمریکا با طرح تحریم های روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ‏،کمیسیون امور خارجی مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه به طرح تحریم ها بر ضد روسیه چراغ سبز نشان داد.

کمیسیون امور خارجی مجلس سنای آمریکا با 17 رأی موافق در برابر 5 رأی مخالف، به این طرح درخصوص تحریم روسیه به ویژه به علت مداخله در فرایند و انتخابات دموکراتیک، عملیات سایبری و تاسیسات صادرات گاز طبیعی مایع، چراغ سبز نشان داد.

این طرح همچنین به بدهی مستقل روسیه نیز می تازد.

علاوه بر این، این قانون دفاع امنیت آمریکا در برابر تهاجم کرملین 2019 (DASKA) تلاش ها برای خارج کردن آمریکا از ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) را محدود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از واشنگتن، تاریخ تصویب این طرح در مجلس سنا که ماه فوریه توسط سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام و سناتور دموکرات باب منندز ارائه شد، هنوز مشخص نشده است.

این تصمیم جدید در حالی گرفته شد که یک روز قبل، کنگره آمریکا در چارچوب قانون مجوز دفاع ملی 2020 (NDAA)، تحریم ها علیه خط لوله گاز روسیه-آلمان موسوم به پروژه نورد استریم 2 را تصویب کرد.

روابط بین واشنگتن و مسکو طی چند سال اخیر به پایین ترین سطح رسیده است، دو طرف در مورد مسائلی از قبیل اوکراین، سوریه و کنترل تسلیحات با یکدیگر اختلاف دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کمیسیون امور خارجی سنای آمریکا با طرح تحریم های روسیه

موافقت کمیسیون امور خارجی سنای آمریکا با طرح تحریم های روسیه