مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-19فرهنگي

برگزاری نمایشگاه دنیای رنگین من


جمعی از کودکان ارومیه برداشت خود را از جهان پیرامون در قالب تابلوهای نقاشی و در نمایشگاهی با عنوان « دنیای رنگین من » به نمایش گذاشتند.

- جمعی از کودکان ارومیه برداشت خود را از جهان پیرامون در قالب تابلوهای نقاشی و در نمایشگاهی با عنوان دنیای رنگین من به نمایش گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیم ا مرکز آذربایجان غربی، در این نمایشگاه که به نمایشگاه گردانی لیلا ولدی یگانی مربی کودکان برگزار می شود، 16 نفر از هنرمندان کودک 57 اثر نقاشی را با موضوع های مختلفی انتزاعی، طبیعت، حیوانات و نگاهی به آینده زندگی،با تکنیک های گواش، کلاژ، مداد شمعی و آبرنگ در معرض دید عموم قرار داده اند.

همچنین ارائه آثار سفالین در قالب چهره، گل و گیاه، حیوانات و برخی از طرح های انتزاعی توسط هنرمندان کوچک سفالگر با مربیگری فائزه آسایش از دیگر بخش های این نمایشگاه رنگین است.

آینورولدی، آیلا ولدی، آرش مرد خانی، سدنا حیدری، نیکا نوری، النا اسدزاده، آیهان خادم، آوان معروفی، ستایش امامی، آیلین احمدی، مهتا علیپور، شن یاز جباری، نلیسا شیرخانی، متین خادمی، نجوا صداقت و سدنا جعفرزاده هنرمندان خردسالی هستند که آثارشان در نمایشگاه دنیای رنگین من تا 29 آذر ماه سال جاری در معرض دید عموم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دنیای رنگین من

برگزاری نمایشگاه دنیای رنگین من